Cercetatorii de la Colegiul Universitar din Londra au efectuat un studiu in randul a 3.500 de persoane de varsta mijlocie care aveau diverse stiluri de alimentatie.
Jumatate dintre participantii la cercetare au consumat alimente sanatoase cum ar fi fructe, legume si peste, iar cealalta jumatate a mancat produse alimentare cu un continut mare de grasime, dulciuri, carne prajita si produse lactate cu grasime.
Potrivit studiului, cei care au mancat alimente sanatoase au avut un risc cu 26% mai mic de a suferi de depresie in viitor. In schimb, cei care au consumat alimente grase au avut un risc cu 58% mai mare de a suferi de depresie.
Andrew McCulloch, director executiv al Fundatiei de Sanatate Mintala, a declarat ca acest studiu "demonstreaza inca o data ca exista o legatura stransa intre ceea ce mancam si sanatatea noastra mintala".






